COMUNICAT SOM CATALANS. ELECCIONS MUNICIPALS.

Abans de tot volem transmetre el nostre agraïment als afiliats i simpatitzants pels esforços que han fet, especialment amb les desagraïdes tasques administratives i també per l’ajut als candidats sobre el terreny.
Agraïm també als nostres votants el seu suport i confiança en el nostre projecte.

Els resultats no han estat els que esperàvem, la gran tasca realitzada no ha pogut compensar la falta de mitjans i el tancament, excepte un parell d’honroses excepcions, dels mitjans -dirigits per les elits governants contra l’únic partit que denuncia la nostra mort demogràfica- que només ens mencionen per mentir, criticar-nos i sempre amb motiu de contra manifestacions dels col·lectius “antifas” i “musulmans” contra les nostres candidatures.
SOM Catalans seguirà en la trinxera, teixint i ampliant el nostre espai ideològic i polític. Tanmateix aquesta campanya electoral ens ha servit per ser molt més coneguts, i des de ja anunciem la creació de noves seccions locals del nostre partit -de les que anirem puntualment informant- i que, ben segur, es traduiran en més candidatures per a les eleccions municipals de 2023.

Pas a pas, dia a dia i sense treva seguirem denunciant el procés –el de veritat, el que pateix Catalunya sotmesa al tàndem dels globalitzadors i els mundialistes que l’aboquen de manera premeditada a la seva desaparició demogràfica, fomentant la immigració massiva. Som els únics que ho fem amb valentia i orgull, de forma clara i categòrica, afirmant que d’això depèn l’existència o no del poble català en les properes generacions.

Aquesta, no val enganyar-se amb miratges, és la lluita i aquí és a on ens trobareu.

SOM Catalans.

No hi ha comentaris

Ho sentim, el formulari de comentaris està tancat en aquest moment.