Comunicat de SOM Catalans Llagostera.

Ens neguem a admetre censures sobre el tema de la immigració.
Aquest cap de setmana ha sortit publicat en el polltv l’acord impulsat per l’associació “Llagostera Solidària” (sempre amb els de fora) en el qual es pretén censurar als partits que parlem amb rigor i realisme sobre la immigració a aquesta campanya electoral. L’acord ha estat signat per tots els partits menys pel nostre, òbviament això confirma la seva línia política de no voler enfrontar a un dels més greus problemes que té avui Llagostera.
En la sol·licitud que ens va enviar “Llagostera Solidària” (sempre amb els de fora) se’ns proposava una cosa tan ridícula com que només es podria parlar de la immigració per enumerar els seus beneficis. Creiem que la gent de Llagostera, mereix alguna cosa més seriosa i realista.
La nostra resposta va ser clara i es pot llegir en la imatge que adjuntem. Òbviament nosaltres sí que parlem d’immigració, nosaltres sí que ens atrevim a dir els que molts llagosterencs pensen, i per això entrarem en el proper Ajuntament, per poder seguir dient les veritats que els altres volen amagar permanentment.

No hi ha comentaris

Ho sentim, el formulari de comentaris està tancat en aquest moment.